X
Strona www.alteon.pl wykorzystuje pliki cookies ("Ciasteczka"). Kliknij jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
TELEFON:
504 815 100
ZWROTY, REKLAMACJE
Priorytetem jest dla nas satysfakcja naszych Klientów z zakupów dokonanych w naszym sklepie. Naszym celem jest, aby oferowane produkty i usługi były na najwyższym poziomie. 
W przypadku zastrzeżeń do zakupionych produktów i usług prosimy o kontakt z naszym Konsultantem pod numerem telefonu +48 504 815 100. Przed kontaktem rekomendujemy zapoznać się poniższymi poradami oraz REGULAMINEM.

 1. ZWROTY

 
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
  • Przed odesłaniem towaru prosimy najpierw skonsultować się z naszym Konsultantem w celu uzgodnienia miejsca dostawy i sposobu wysyłki. 
  • Towar należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży. 
  • Formularz dostępny do pobrania  w tym miejscu: WZÓR FORMULARZU ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • Szczegóły w regulaminie sklepu w punkcie 5. Odstąpienie od umowy, zwrot towaru.
STAN ZWRACANEGO TOWARU:
  • Zgodnie z ustawą: "towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
UWAGA:
  • Prosimy nie odsyłać towarów niesprawnych lub uszkodzonych. W celu wyjaśnienia tych zagadnień prosimy zapoznać się z tematem REKLAMACJI/GWARANCJI
  • Klient zwracający towar zobowiązany jest do zabezpieczenia produktu przed uszkodzeniem w transporcie. przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane.
  • Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt klienta
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem klienta.
  • Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM

2. REKLAMACJE

Przed złożeniem reklamacji należy określić czy powołują się Państwo na gwarancję producenta towaru, rękojmię czy niezgodność towaru z umową. W tym celu radzimy skontaktować się z naszym Konsultantem w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej pod numerem telefonu +48 504 815 100
 
Formularz reklamacyjny dostępny do pobrania w tym miejscu: FORMULARZ REKLAMACYJNY
 
  • Po przejęciu własności towaru na Kupującego oraz stwierdzeniu, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący ma prawo, wedle uznania, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych u gwaranta lub z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową (jeżeli nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) lub z tytułu rękojmi (dla działalności gospodarczej) w zakresie określonym Ustawą KC
  • Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru.
  • Towary oferowane w sklepie internetowym www.alteon.pl są fabrycznie nowe oraz posiadają gwarancję producenta. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu.
  • Towary oferowane w sklepie www.alteon.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedającego za niezgodność towaru z Umową, zgodnie ze stosowanymi do tego przepisami prawa. Czas, w którym konsument może złożyć reklamację wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady przez klienta. Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez Sprzedającego w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wnosi 14 dni.
  • Reklamacja może zostać zgłoszona na adres poczty elektronicznej kontakt@alteon.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby sklepu internetowego www.alteon.pl. Zalecamy skorzystanie z pliku: FORMULARZ REKLAMACYJNY
  • Towar należy odsyłać na adres siedziby firmy wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  • Formularz reklamacyjny powinien zawierać dane Kupującego i zakupionego towaru oraz wskazanie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedający oferuje Kupującemu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba, że naprawa lub wymiana nie jest możliwa. W przypadku, gdy żądania nie są możliwe do spełnienia konsumentowi/kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest do dokonania zwrotu równowartości ceny zakupu. 
  • Koszty związane z odesłaniem towaru przez Kupującego, Sprzedający zwraca w ciągu 7 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Sposób zwrotu ustalany jest indywidualnie z klientem.
  • Reklamacje oraz zawiadomienia o niezgodności towaru z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych.
  • Zalecany jest kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przed wysłaniem reklamowanego towaru celem usprawnienia procesu reklamacyjnego.
  • Szczegółowy zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego z tytułu reklamacji / niezgodności towaru z umową określają odpowiednie przepisy prawa.
  • Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM

3. ODBIÓR PRZESYŁKI

  • Jeżeli dostarczona przesyłka budzi Państwa wątpliwości Państwa wątpliwości, a opakowanie sugeruje, że towar został uszkodzony radzimy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz ewentualnie odmówić przyjęcia przesyłki. Niezwłoczny kontakt z naszym Konsultantem oraz przesłanie kopii protokołu na adres kontakt@alteon.pl przyśpieszy wysłanie nowego towaru bądź zwrot wpłaconej należności
  • jeżeli uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską celem spisania odpowiedniego protokołu.  
  • Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM
 
Zapraszamy do zakupów!
Alteon.pl
zwroty,-reklamacje
BĄDŹ NA BIEŻĄCO !
Podaj swój adres e-mail, powiadomimy
Cię o najnowszych promocjach
MASZ PYTANIA ?
Jesteśmy do Twojej
dyspozycji
504 815 100
Copyright © 2013 Alteon.   All Rights Reserved.   Site by StoMetod.