Priorytetem jest dla nas satysfakcja naszych Klientów z zakupów dokonanych w naszym sklepie. Naszym celem jest, aby oferowane produkty i usługi były na najwyższym poziomie.
W przypadku zastrzeżeń do zakupionych produktów i usług prosimy o kontakt z naszym Konsultantem pod numerem telefonu +48 504 815 100. Przed kontaktem rekomendujemy zapoznać się poniższymi poradami oraz
REGULAMINEM.
1. ZWROTY
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
- Przed odesłaniem towaru prosimy najpierw skonsultować się z naszym Konsultantem w celu uzgodnienia miejsca dostawy i sposobu wysyłki.
- Towar należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży.
- Formularz dostępny do pobrania w tym miejscu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Szczegóły w regulaminie sklepu w punkcie 5. Odstąpienie od umowy, zwrot towaru.
STAN ZWRACANEGO TOWARU:
- Zgodnie z ustawą: "towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
UWAGA:
- Prosimy nie odsyłać towarów niesprawnych lub uszkodzonych. W celu wyjaśnienia tych zagadnień prosimy zapoznać się z tematem REKLAMACJI/GWARANCJI
- Klient zwracający towar zobowiązany jest do zabezpieczenia produktu przed uszkodzeniem w transporcie. przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem
- Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt klienta
- Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem klienta.
- Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM
2. REKLAMACJE
Przed złożeniem reklamacji należy określić czy powołują się Państwo na gwarancję producenta towaru, rękojmię czy niezgodność towaru z umową. W tym celu radzimy skontaktować się z naszym Konsultantem w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej pod numerem telefonu +48 504 815 100
- Po przejęciu własności towaru na Kupującego oraz stwierdzeniu, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący ma prawo, wedle uznania, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych u gwaranta lub z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową (jeżeli nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) lub z tytułu rękojmi (dla działalności gospodarczej) w zakresie określonym Ustawą KC
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru.
- Towary oferowane w sklepie internetowym www.alteon.pl są fabrycznie nowe oraz posiadają gwarancję producenta. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu.
- Towary oferowane w sklepie www.alteon.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedającego za niezgodność towaru z Umową, zgodnie ze stosowanymi do tego przepisami prawa. Czas, w którym konsument może złożyć reklamację wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady przez klienta. Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez Sprzedającego w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wnosi 14 dni.
- Reklamacja może zostać zgłoszona na adres poczty elektronicznej kontakt@alteon.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby sklepu internetowego www.alteon.pl. Zalecamy skorzystanie z pliku: FORMULARZ REKLAMACYJNY
- Towar należy odsyłać na adres siedziby firmy wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Formularz reklamacyjny powinien zawierać dane Kupującego i zakupionego towaru oraz wskazanie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedający oferuje Kupującemu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba, że naprawa lub wymiana nie jest możliwa. W przypadku, gdy żądania nie są możliwe do spełnienia konsumentowi/kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest do dokonania zwrotu równowartości ceny zakupu.
- Koszty związane z odesłaniem towaru przez Kupującego, Sprzedający zwraca w ciągu 7 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Sposób zwrotu ustalany jest indywidualnie z klientem.
- Reklamacje oraz zawiadomienia o niezgodności towaru z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych.
- Zalecany jest kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przed wysłaniem reklamowanego towaru celem usprawnienia procesu reklamacyjnego.
- Szczegółowy zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego z tytułu reklamacji / niezgodności towaru z umową określają odpowiednie przepisy prawa.
- Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM
3. ODBIÓR PRZESYŁKI
- Jeżeli dostarczona przesyłka budzi Państwa wątpliwości Państwa wątpliwości, a opakowanie sugeruje, że towar został uszkodzony radzimy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz ewentualnie odmówić przyjęcia przesyłki. Niezwłoczny kontakt z naszym Konsultantem oraz przesłanie kopii protokołu na adres kontakt@alteon.pl przyśpieszy wysłanie nowego towaru bądź zwrot wpłaconej należności
- jeżeli uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską celem spisania odpowiedniego protokołu.
- Prosimy o zapoznanie się REGULAMINEM
Zapraszamy do zakupów!
Alteon.pl